Bu otoyollar hızlandırılmış bir oranda genişletilecek

Bilgin

Global Mod
Global Mod
Zorlu bir mücadelenin ardından federal hükümet, inşaat projelerinin planlama hızlandırmasını seçilen otoyol projelerini kapsayacak şekilde genişletmeyi kabul etti. SPD, Yeşiller ve FDP bu tür toplam 144 proje üzerinde anlaşmaya vardı. Federal Dijital ve Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılan bir genel bakış, 16 federal eyaletten yalnızca 7’sinin bundan yararlandığını gösteriyor. Gerisi hiçbir şey alamıyor.


Wissing artan trafik yükünü öngörüyor


Kısalan planlama aşaması ile otoyol ağındaki darboğazlar daha çabuk giderilmelidir. Bu, bölgesel olarak da gereklidir, çünkü genel trafik yükü hiçbir şekilde azalmamaktadır. Federal Ulaştırma Bakanı Volker Wissing, daha da artacağını varsayıyor. Bu nedenle otoyolların yenilenmesi ve yenilenmesi eskisinden daha hızlı bir şekilde ele alınmalıdır. Yeşiller, yenilenebilir enerji tedarikçilerinin altyapısının otoyollara da genişletilmesi için kararlaştırılan planlama hızlandırmalarını uzun süre uzatmayı reddetti. Ortaya bir uzlaşma çıktı. Sadece birkaç ulaşım projesi için kısaltılmış bir plan var ve demiryolunun yenilenmesine başlangıçta planlanandan daha fazla para gidiyor. Ayrıca fotovoltaik sistemler ses geçirmez duvarlara kurulacaktır.

ayrıca oku

Daha fazla göster



daha az göster




Bu yedi federal eyalet, bu kısaltılmış planlamadan yararlanmaktadır:

  • Kuzey Ren-Vestfalya 78
  • Hessen 29
  • Bavyera 23
  • Baden Württemberg 12
  • Rheinland-Palatinate 7
  • Aşağı Saksonya/Bremen 7
Bu nedenle, önümüzdeki yıllarda daha önce planlanandan daha hızlı bir şekilde daha yoğun bir otoyol ağı geliştirecek olan, her şeyden önce yoğun nüfuslu ve trafik sıkışıklığı olan NRW’dir. Diğer federal eyaletlerde öne sürülen projeler, öncelikle trafiğin onlarca yıldır yedeklendiği yerlerde de bulunabilir. Güney Almanya’da bu, esas olarak Stuttgart ile Münih arasındaki A8 ve Münih çevresinden geçen A99’dur. Hessen’de, Frankfurt çevresindeki otobanlar daha hızlı genişletilecek. Aşağı Saksonya’daki A2 ve A7 de uzun yıllardır yoğun bir şekilde kullanılıyor ve A27’nin genişletilmesi Bremen’i de etkiliyor.


Ödemenin ne kadar hızlı yapılması gerekiyor?



Ancak sadece planlama ivmesi nedeniyle ilave bir metre yol yapılmayacaktır. Onunla tek bir engel ortadan kalktığı için, gerçekten ağır olan yığın hala masanın üzerinde duruyor. Daha hızlı uygulama ile bütçelerin de yeniden düzenlenmesi gerekecektir. Ne de olsa, inşaat maliyetleri başlangıçta planlanandan yıllar önce ortaya çıkabilir. Bunun nasıl yapılacağına dair tartışma, muhtemelen mevcut iktidar koalisyonunda belirli bir tartışma ihtiyacını beraberinde getirecektir.


(mfz)



Haberin Sonu
 
Üst