Fiyat oluşumu nedir?
Fiyat oluşumu: Fiyat oluşumu ürünün pazarlama yapısına, piyasa şekline bağlı olarak değişir. Pazarda etkili bir organizasyon ya da oligopol/düopol gibi farklı piyasalarda sınırlı sayıdaki firmalar fiyat oluşumunu yönlendirir ya da fiyatlar serbest rekabetin olduğu piyasalarda arz ve talebe göre şekillenir.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, her yatırımcının kendi stratejisini oluşturması önemlidir; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.
Fiyat oluşumu: Fiyat oluşumu ürünün pazarlama yapısına, piyasa şekline bağlı olarak değişir. Pazarda etkili bir organizasyon ya da oligopol/düopol gibi farklı piyasalarda sınırlı sayıdaki firmalar fiyat oluşumunu yönlendirir ya da fiyatlar serbest rekabetin olduğu piyasalarda arz ve talebe göre şekillenir.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, her yatırımcının kendi stratejisini oluşturması önemlidir; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.