Fiyatlandırmayı etkileyen içsel faktörler nelerdir?
Bu faktörler; maliyetler, talep, rekabet, pazar payı, fiyat stratejileri, ürünün sahip olduğu özellikler, dağıtım kanallarının yapısı, kâr marjları, uygulanan promosyonlar, üretim faktörleri, merkezi ve yerel yönetimlerin teşvik ve sınırlamaları olarak sıralanabilir.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, kararlarınızı kendi bilgi ve deneyimlerinize dayandırmalısınız; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.
Bu faktörler; maliyetler, talep, rekabet, pazar payı, fiyat stratejileri, ürünün sahip olduğu özellikler, dağıtım kanallarının yapısı, kâr marjları, uygulanan promosyonlar, üretim faktörleri, merkezi ve yerel yönetimlerin teşvik ve sınırlamaları olarak sıralanabilir.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, kararlarınızı kendi bilgi ve deneyimlerinize dayandırmalısınız; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.