Korelasyon nedir pazarlama?
Basitçe söylemek gerekirse – korelasyon analizi, diğerindeki değişiklik nedeniyle bir değişkendeki değişiklik seviyesini hesaplar. Yüksek bir korelasyon, iki değişken arasında güçlü bir ilişkiye işaret ederken, düşük bir korelasyon, değişkenlerin zayıf bir şekilde ilişkili olduğu anlamına gelir.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, her yatırımcının kendi stratejisini oluşturması önemlidir; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.
Basitçe söylemek gerekirse – korelasyon analizi, diğerindeki değişiklik nedeniyle bir değişkendeki değişiklik seviyesini hesaplar. Yüksek bir korelasyon, iki değişken arasında güçlü bir ilişkiye işaret ederken, düşük bir korelasyon, değişkenlerin zayıf bir şekilde ilişkili olduğu anlamına gelir.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, her yatırımcının kendi stratejisini oluşturması önemlidir; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.