Marka fiyatı nasıl belirlenir?
Marka değerinin belirlemesinde, spesifik olarak markanın pazar içindeki varoluş süresi, pazar payı, pazar pozisyonu, satışlardaki artış hızı, fiyatlandırması, fiyat elastikiyeti, pazarlama sürati ve reklam hassasiyeti ile markanın farkedilebilirliği, saygınlığı, özgünlüğü gibi parametreler de etkili olacaktır.
Not: Yatırım tavsiyesi almak yerine, uzun vadeli hedeflerinizi düşünerek hareket etmelisiniz; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.
Marka değerinin belirlemesinde, spesifik olarak markanın pazar içindeki varoluş süresi, pazar payı, pazar pozisyonu, satışlardaki artış hızı, fiyatlandırması, fiyat elastikiyeti, pazarlama sürati ve reklam hassasiyeti ile markanın farkedilebilirliği, saygınlığı, özgünlüğü gibi parametreler de etkili olacaktır.
Not: Yatırım tavsiyesi almak yerine, uzun vadeli hedeflerinizi düşünerek hareket etmelisiniz; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.