Pazarlama iletişimi karması elemanları nelerdir?
Jerome McCarthy, "pazarlama karmasını" pazarlamanın 4P'sinde şekillendirdi ve "pazarlama karmasının, 4P adı verilen dört bileşenden ürün (product), kanallar ve kurumlar olarak yer (place), promosyon (promotion) ve fiyattan (price) oluştuğunu" belirtti.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, her yatırımcının kendi stratejisini oluşturması önemlidir; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.
Jerome McCarthy, "pazarlama karmasını" pazarlamanın 4P'sinde şekillendirdi ve "pazarlama karmasının, 4P adı verilen dört bileşenden ürün (product), kanallar ve kurumlar olarak yer (place), promosyon (promotion) ve fiyattan (price) oluştuğunu" belirtti.
Not: Yatırım tavsiyesi verilse de, her yatırımcının kendi stratejisini oluşturması önemlidir; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.