Rockstar Games İpleri Eline Aldı: GTA: The Trilogy – Definitive Edition 1.03 Yamasıyla Düzeltilen 13 Kusur

bencede

New member
12 Eki 2020
681
0
0
GTA: The Trilogy – Definitive Edition Cyberpunk 2077’yi aratmayan yanlışları ve sorunlu performansıyla biroldukça oyuncunun tenkitlerine niye olmuş ve Rockstar Games’e olan itimadı büyük oranda sarsmıştı. Geçtiğimiz haftalarda çıkan üç yenilenmiş sürüm bugün birfazlaca platformda yeni güncellemeler aldı.

Rockstar Games ipleri eline alarak 1.03 yamasını yayımladı ve Definitive Edition üçlemesindeki birfazlaca sorunu çözmeye başladı. İşte yeni yamayla birlikte düzeltilen 13 yanılgı…


1. Üç oyunda da yer alan onlarca yazım yanlışı düzeltildi.


Yapay zekanın harfleri yanlış okuması sebebiyle oluşan onlarca yazım yanlışı üç oyunda da gülünç duruma sebep olmuştu. Gerçekçiliği büyük oranda zedeleyen yazım kusurları yeni yamayla düzeltildi.


2. GTA: San Andreas’daki görüş aralığı uygunlaştırıldı.


GTA: San Andreas haritasının olduğundan epey daha küçük gözükmesine sebep olan sis yokluğu ve görüş uzaklığı güzelleştirildi. Oyunda artık makul bir yükseklikten daha sonra sis ve bulutlar olacak.


3. Sinematik kamera modu geri döndü.


GTA’yı GTA yapan sinematik kamera modu yeni sürümlerde bulunmuyordu. 1.03 güncellemesi sinematik modu geri getirdi.


4. vazife kaydını engelleyen kusurlar kısmen çözüldü.


bakılırsavleri kaydetmeyi engelleyen ve biroldukça oyuncunun hududunu bozan kayıt kusuru kısmen çözüldü.


5. GTA: San Andreas’daki görünmez köprü yanlışı düzeltildi.


Definitive Edition’un en tanınan yanılgılarından biri olan görünmez köprü yanlışı yeni yamayla birlikte ortadan kaldırıldı. Köprü yeni yamada yine görülebilir olacak.


6. misyon başarısız ekranında oluşan denetimci problemleri güzelleştirildi.


misyonun başarısız olması halinde denetimci vakit zaman fonksiyonunu kaybediyor ve oyuncular ekrandaki butonlarla etkileşime geçemiyordu. Bu yanılgı da yeni yamayla birlikte çözüldü.


7. İç yerlerden dışarı çıkınca yaşanan çökme sıkıntıları çözüldü.


Bilhassa Xbox One’da yaşanan iç yerlerden dışarı çıkınca oluşan çökmeler kısmen çözüldü. Yer değişiklikleri oyunun yavaş çalışmasına niye oluyor ve performans yanılgıları oyun tecrübesini büyük oranda baltalıyordu.


8. Dükkan tabelalarındaki animasyonlar uygunlaştırıldı.


Dönmeyen tabelalar, halsız dekorasyonlar ve çeşitli kusurlar düzeltildi. Örneğin Burger Shot tabelası orjinal oyunda olduğu üzere dönüyor.


9. Retina Yakan Yağmur Efekti Uygunlaştırıldı, İç Yerlerdeki Yağmur Efektleri Kaldırıldı


Yağmur efekti tüm görüş açısını kaplıyor ve beyaz çizgiler oyunu oynanmaz hale getiriyordu. Efekt uygunlaştırıldı ve iç yerlerde da devam eden yağmur efekti kaldırıldı.


10. Üç sürümde de performans iyileştirmeleri yapıldı.


Oyun hem konsollarda birebir vakitte PC platformunda performans iyileştirmeleri aldı. Nintendo Switch sürümü için güncelleme duyurusunun birkaç gün daha sonra geleceği iddia ediliyor.


11. 100’ün üzerinde kusur çözüldü.


Eşyaların ve araçların birbirinin içine geçmesine niye olan biroldukça kusur çözüldü.


12. CJ’in yüzünün ekranı kaplamasına niye olan kusur çözüldü.


CJ’in araç sürerken oluşan ekran kaplama kusuru çözüldü. Hydra sürerken de yaşanan bu sorun yeni yamayla birlikte ortadan kaldırıldı.


13. Paramedik bakılırsavlerini yapmayı engelleyen yanlışlar çözüldü.


GTA: San Andreas’ta Vigilante, GTA: Vice City’de ise paramedik misyonlarında yaşanan arayüz kusurları uygunlaştırıldı. Oyunu %100 tamamlamak isteyen oyuncular rahat bir nefes alacak.