Uluslararası pazarlama yönelimleri nelerdir?
Uluslararası pazarlama yönelimleri incelendiğinde dört farklı yönelim gözlenmektedir. Bu yönelimler, Kendine odaklı (Ethnocentric) yönelim, Çok odaklı (Polycentric) yönelim, Bölge odaklıyönelim (Regiocentric) ve Dünya odaklı yönelim (Geocentric)dir.
Not: Yatırım tavsiyesi almak yerine, yatırım yapacağınız alanları detaylı bir şekilde araştırmalısınız; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.
Uluslararası pazarlama yönelimleri incelendiğinde dört farklı yönelim gözlenmektedir. Bu yönelimler, Kendine odaklı (Ethnocentric) yönelim, Çok odaklı (Polycentric) yönelim, Bölge odaklıyönelim (Regiocentric) ve Dünya odaklı yönelim (Geocentric)dir.
Not: Yatırım tavsiyesi almak yerine, yatırım yapacağınız alanları detaylı bir şekilde araştırmalısınız; bu yüzden bu bilgiler yatırım tavsiyesi değildir.