VALORANT 3.06 Yama Notları Muhakkak Oldu: Güle Güle Jett

bencede

New member
12 Eki 2020
681
0
0
VALORANT 3.06 yama notları belirli oldu. Yeni yamayla birlikte oyunun sevilen casusu Jett, oyuncuların istemeyeceği güncellemeler alacak.


Kaynak: https://playvalorant.com/tr-tr/news/g…

Güle güle Jett.


twitter.com

VALORANT 3.06 yamasıyla bir arada oyundaki ajanlarda değişiklikler olacak. En dikkat cazip olan özellik, Jett’te yaşanacak.

Oyunun sevilen casusu artık 3 duman bulutu yerine 2 duman bulutu atabilecek. Ayrıyeten karakterin ultisi açıkken sağ tık ile alınacak killer, ultiyi yeniletmeyecek. Bu 2 güncelleme Jett’in seçilmemesine niye olabilir.


VALORANT 3.06 Yama Notları


SKYE


Skye’ın kendi kör edici bombasını kullanarak başının devasına bakabilmesini seviyoruz. Ama son vakit içinderda bu yeteneği fazla tesirli hale geldi ve onu kimi durumlardan kurtarmak için kullanılabilecek en âlâ stratejiye dönüştü. Kılavuz Işık’ı kuşanmayı bırakma mühletinin birazcık artması, Skype’ın Kılavuz Işık kuşunun gücünü eskisi kadar süratli kullanımını biraz zorlaştıracak. bu biçimdece, koordineli oyunlar yahut farklı kör edici bomba kullanma üsluplarını daha rekabetçi hale getirecek.

Aktifleşme müddetinin artması temel Öncü aracını değersizleştirmeden taarruza hazır düşmanlara reaksiyon vermeleri için biraz daha vakit tanıyacak. Ayrıyeten, oyuncular bu casusu kullanmakta ustalaştıkça, Skye’ın ultisinin kullanılma sıklığının ve yeteneğin bıraktığı tesirin giderek arttığını gözlemledik. Bilgi toplama konusundaki takviyesi ve oyundaki tesirini düşününce, Skye’ın ultisinin yedi puanlık ultiler içinde yer alması daha yanlışsız geldi.



  • Kılavuz Işık (E)


  • – Kılavuz Işık’ı kullandıktan yahut kuşu yönlendirdikten daha sonra yeteneği bırakma mühleti arttı: 0,5 >>> 0,75


  • – Yeteneği aktifleştirdikten daha sonra kör edici bombanın patlama mühleti arttı: 0,25 >>> 0,3


  • İzsürenler (X)


  • – Bedeli arttı: 6 >>> 7
KAY/O

KAY/O’yu oyuna birinci eklediğimizde aklımızda iki soru vardı. Öncülük yaparken Sindirme tesiri ne kadar kuvvetli olacaktı ve VALORANT’taki kör edici bombaların yanı sıra oyunda diğer kör edici bombalar da bulunabilir miydi? Kör edici bomba fırlatma yeteneğinin, gücü elinize alabileceğiniz noktalarda iş nazaranceğini düşünsek de incelemelerimiz kararında bombanın geldiğini haber veren ses efektinin yeteneğin başarısına gölge düşürdüğüne karar verdik.

Bu değişiklikler, düşünüp taşınarak attığınız kör edici bombalar için sizi ödüllendirecek. Ulti yeteneğine gelirsek, onun da temel pahasını arttırarak Spike bölgelerinin ele geçirilmeye çalışıldığı durumlardaki Sindirme aralığını biraz uzattık.



  • FLAŞ/Bellek


  • – Yeteneğin hazırlanma mühleti azaldı: 0,5 sn. >>> 0,3 sn.


  • – Sağ tık yeteneğinin hazırlanma müddeti azaldı: 1 sn. >>> 0,3 sn.


  • – Fırlatılan bomba artık ses çıkarmayacak.


  • İPTAL/Komut


  • – Düştükten daha sonra titreşmeye devam etmeyecek.
Jett.


  • Duman Bulutu’nun yük sayısı azaldı: 3 >>> 2


  • Jett’in fazlaca fazla duman bombası olduğunu düşünüyoruz. Bu artık duman bombalarını kullanarak her şeyden kaçabileceği, her vakit kâfi sayıda bombayı elinin altında bulundurduğu yahut hiç düşünmeden arka arda kullandığı bir duruma geldi.


  • Duman bombalarının sayısını azaltmanın, bir noktayı dumana boğma, süratlice içine girip kaçılabilecek bir duman yolu oluşturma yahut tek kullanımda daha taktiksel bir aksiyonda bulunma seçenekleri içinde bir karar vermeye iteceğini umuyoruz.


  • Keskin Fırtına – Sağ tık/alternatif atış skorları artık Jett’in kunaisinin yükünü doldurmayacak.


  • Yük doldurma özelliğini kaldırınca, Jett oyuncularının Keskin Fırtına’yı devam ettirebilmek için tek kunaiyle skor almaya çabalamasını umuyoruz. bu biçimdece, Jett’in olayı olan süratli ve isabetli casus hissini tadabilirler.


  • Yüksek maharet gerektiren temel atış skorlarını teşvik ederken bir yandan da düşük riskli ve düşük ödüllü seri atış seçeneğini de sunmak istiyoruz.


  • Keskin Fırtına – Sağ tık/alternatif atış hasarları bilakis çevrildi. Yani, hasar ve hasar çarpanları sol tıkla tıpkı oldu.


  • Jett’in sağ tıkının fazla öngörülemez olduğunu gördük ve sol tıktan daha farklı hasar kurallarına sahip olmasının baş karıştırıcı olduğunu düşünüyoruz. Bu değişiklikle iki atış modunun da birebir biçimde çalışmasını sağlayarak Jett’in tek bir kişinin peşine düşmek yerine zincirleme skor almaya karar verdiği durumların sonuçlarını biraz daha kestirim edilebilir kılacağız.
Harita Güncellemeleri


Fracture



  • Jeneratör/Kantin tarafına giden tünelin duvarları artık kurşun geçirmiyor.


  • B bölgesindeki kutulardan biri artık kurşun geçirmiyor.


  • – Bu değişiklik, daha riskli ve kuvvetli öteki seçeneğin yanı sıra saldıranlara daha inançlı bir biçimde Spike yerleştirme imkânı tanıyor.
Icebox

  • B bölgesindeki kutu yığını artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha inançlı bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.
Haven

  • C bölgesindeki kutu yığınlarından bir tanesi artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha inançlı bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.
Ascent

  • A bölgesindeki kutulardan biri artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, savunanlara daha inançlı savunma seçeneği sunmayı amaçladık.
Bind

  • A bölgesindeki kutu yığınlarından bir tanesi artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha inançlı bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.