VALORANT 3.08 yaması ile birlikte oyundaki casuslara bir değişiklik gelmedi. Oyundaki yanılgılar giderildi ve birtakım yeni özellikler oyuna eklendi.
Kaynak: https://playvalorant.com/tr-tr/news/g…
VALORANT 3.08 yama notları karşınızda.
TOPLUMSAL GÜNCELLEMELER
Rapor Geribildirimleri Artık Daha Dengeli
Düzey Çerçevesi Özelleştirmesi
Kuşanılabilir Kaplama Düzeyleri
Casuslar
Kaynak: https://playvalorant.com/tr-tr/news/g…
VALORANT 3.08 yama notları karşınızda.
TOPLUMSAL GÜNCELLEMELER
Rapor Geribildirimleri Artık Daha Dengeli
Raporlarınız bizim için kıymetli ve bunu bilmenizi istiyoruz. Raporlarınız ışığında rastgele bir şey yaptıysak, çevrimiçi de çevrimdışı da olsanız bundan haberdar olacaksınız.
İstemciniz açıksa ve çalışıyorsa bildirim alacaksınız. Bildirim geldiğinde çevrimdışıysanız da hiç sıkıntı etmeyin! Oyuna döndüğünüzde bildirimleriniz size ulaşacak.
– Raporlarınız aracılığıyla VALORANT’ı daha inançlı bir yer haline getirdiğiniz için teşekkür ederiz. Motamot bu biçimde devam edin!
Düzey Çerçevesi Özelleştirmesi
Kilidini açtığınız hesap düzeyi çerçevelerinden istediğinizi kuşanabileceksiniz
– Oyuncu kartı seçimi için yeni bir sekme eklendi.
dostunuz olmayan oyuncularla bir müsabakaya girdiğinizde hesap düzeyinizi gizlemeniz artık mümkün.
– Bu özelliği aktifleştirmek için Düzey Çerçevesi sekmesinde bulunan kutucuktaki işareti kaldırın.
Kuşanılabilir Kaplama Düzeyleri
- Artık tarzları haricinde tüm silah kaplamalarında istediğiniz seviyeyi seçebileceksiniz. Tarzların var iseyılanı her vakit azamî kaplama düzeyidir.
Kullanıcı arayüzünün karşılıksız kaldığı durumlar azaltıldı.
– Kullanıcı arayüzünün kendisini güncelleme ölçüsünü azaltarak performans bedelini de azaltmış olduk.
Viper’ın Zehir Bulutu’nun arayüzdeki birinci şahıs görünümü güzelleştirildi.
Viper’ın İni’nin arayüzdeki birinci şahıs görünümü uygunlaştırıldı.
Silah ve yeteneklerin yüzeylerin ortasından geçmesine dair hesaplamalar uygunlaştırıldı.
– Yakalandık, bunu aslında 3.07 Yaması’nda oyuna eklemiştik.
Koçlar artık atanmış tuşları kullanarak oyuncu değiştirebilecek.
– Atanmış tuşlar, arayüzün çabucak üstünde 1’den 5’e kadar olan tuşlarla gösterilecek.
Koçlar artık en üstteki oyuncu arayüzündeki görsel fotoğraf ortasında fotoğraf (PIP) ibaresi yardımıyla kimi izlediklerini anlayabilecek.
Koçlar artık tıpkı gözlemciler üzere küçük haritada oyuncunun atanmış tuşlarını görme seçeneğine sahip.
Casuslar
- Viper’ın elindeki vanalar artık Solaklık Modu’nda hakikat yerlerde görünecek.
Silah kaplamaları artık oyunda hakikat biçimde görünecek.
– Geçtiğimiz haftalarda kaplamalarda tuhaflıklar görmüş olabilirsiniz. Bu, düşük internet süratiyle oynadığınızda yüklenme müddetinin uzaması yüzünden görülebilen bir sıkıntıydı.
Split’teki A Lobisi’nde bulunan saldıranlar, evvelde satın alma evresinde A Rampası’ndan gelen silah seslerini duyabiliyordu. Bu kasti bir durum değildi ve düzeltildi.
Viper’ın ultisi artık Icebox’taki B Bölgesi’nde yer alan kargo kutularının üstüne yerleştirildiğinde yanlış bir biçimde belirmeyecek.
Birtakım duvarlara sistemli olarak ateş ettiğinizde kör edici parlaklıkta bir kürenin çıktığını görmüş olabilirsiniz. Bunun niçini parlaklığın sonsuz ölçüde birikmesiydi ve bu sorun artık çözüldü.
Gözlemciler artık bariyerlerin gerisinden oyuncuların dış çizgilerini hakikat biçimde gorebilecek.
Bariyer Küresi kırıldığında meydana gelebilen kasma sorunu düzeltildi.
Muhakkak girdiler kullanıldığında yaşanan kasma sıkıntıları düzeltildi.
- Spike’ı imha ederken Sinyal (Z) vermenin Spike’ı imha etme sürecinin durmasına sebep olan kusur giderildi.
- Yanılgıların düşmanı, tahlillerin hastasıyız.