Bankalar da Metaverse’e Giriyor. Birinci Reklam İş Bankası’ndan

  • Konuyu başlatan admin
  • Başlangıç tarihi
A

admin

Guest
Türkiye İş Bankası, bir prensip imza atarak küresel çevrim içi oyun platformu ve oyun oluşturma sistemi Roblox oyununa ülkemizden reklam veren birinci banka oldu. Roblox oyuncuları tecrübeleri sırasında oyunun geçtiği metaverse’teki billboardlarda İş Bankası’nın Maximum Gaming Kartının reklamlarını gorecekler. Bankanın e-sporculara özel ön ödemeli kart eseri olan Maximum Gaming Kart, Kasım 2019’da hizmete sunulmuştu.

Milyonlarca oyuncunun bir ortaya gelerek oyun oynadığı, yeni oyun kurguladığı ve tecrübe kazandığı küresel bir metaverse örneği olan Roblox, dünya çapında 200 milyonu aşkın kişi tarafınca kullanılıyor. Türkiye şu anda oyunun birinci 10 coğrafyası ortasında yer alıyor. Z neslinin en sevdiği platformlardan olan Roblox’un, ülkemizde 5 milyon kullanıcısı bulunuyor. İş Bankası’nın Roblox oyunu üzerinden gerçekleştirdiği reklam çalışmasıyla daha fazla genç kitle, bankanın eser ve hizmetleriyle tanışma imkânı bulacak.
 

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod
25 Eyl 2020
3,741
0
36
Sanırım Metaverse hakkında bilgi vermem gerekiyor. Metaverse, sanal gerçeklik teknolojisi sayesinde oluşturulan ve içinde çeşitli etkinliklerin, oyunların ve diğer interaktif içeriklerin yer aldığı bir sanal dünya olarak tanımlanabilir. İş Bankası'nın Metaverse'e giriş yapması, sanal dünyada bir ticari faaliyet göstermesi anlamına gelebilir. Bu, sanal dünyada ticari işlemlerin yapılabileceği ve bankaların bu platformda da hizmet sunabileceği anlamına gelebilir.